Solidne porady dotyczące marketingu na Facebooku, które mogą pomóc każdemu

Solidne porady dotyczące marketingu na Facebooku, które mogą pomóc każdemu

Jeśli Twoja firma ostatnio popadła w marketingowy bełkot, dlaczego nie nauczyć się wykorzystywać Facebooka na swoją korzyść? Po prostu stwórz profil swojej firmy i zacznij rozpowszechniać informacje o tym, jak możesz pomóc klientom, oferując świetny produkt lub fantastyczną usługę.

Poniższy artykuł pokaże Ci, jak to się robi!Nigdy nie kłóć się z członkiem swojej bazy fanów. Mogą być ludzie, którzy nie lubią twojego produktu i mogą mówić negatywne rzeczy. Zachowaj spokój w takiej sytuacji. Sposób, w jaki sobie z tym poradzisz, da ludziom dobre wyobrażenie o tym, jak to jest robić z tobą interesy.Odbiorcy niestandardowi pozwolą Ci przesłać adresy e-mail obecnych klientów, dzięki czemu możesz kierować na nich reklamy. Obniży to koszty marketingu i w dłuższej perspektywie zwiększy zyski firmy.Wykorzystaj Facebooka jako narzędzie obsługi klienta. Zaproś klientów do wysyłania pytań, komentarzy lub skarg poprzez komentowanie na Twojej stronie na Facebooku. To świetny sposób na pokazanie swojej doskonałej polityki obsługi klienta. Odpowiadaj szczegółowo na pytania i od razu oferuj zwrot pieniędzy lub nowe produkty klientom, którzy składają reklamację.Nie pozostawiaj żadnych sekcji swojej strony na Facebooku pustych, jeśli chcesz promować swoją firmę. Wiele osób zaniedbuje umieszczanie wszystkich swoich informacji, a na dłuższą metę może to dużo kosztować. Jeśli ludzie nie mogą znaleźć potrzebnych informacji na temat Twojej firmy, mogą szukać innego miejsca, aby uzyskać to, czego potrzebują.Nigdy nie polegaj na radach innych osób, kiedy jest najlepszy czas na aktualizację swojej strony. Chociaż organizacja non-profit może uznać, że ludzie są bardziej charytatywni w weekend, nie oznacza to, że Twoi klienci nie przeglądają Twojej strony w pracy. Przeprowadź własne badania, aby dowiedzieć się, kiedy powinieneś publikować.Powinieneś założyć stronę grupową dla swojej firmy. Może to być tylko punkt kompleksowej obsługi, w którym ludzie mogą zadawać pytania, a klienci mogą ze sobą rozmawiać. Użyj tej grupy, aby udostępniać informacje i oferować rabaty. Nie przegap tej okazji, aby dowiedzieć się więcej o swoich klientach.Baw się swoim marketingiem na Facebooku. Wydaje się to dziwną wskazówką, ale tak naprawdę jest bardzo ważna. Wiele osób traktuje marketing na Facebooku jako poważną pracę. Jest, ale twój ton nie może być zbyt poważny. Jest to medium społecznościowe, w którym ludzie gromadzą się, aby dobrze się bawić i rozmawiać. Jeśli Twoja marka jest jak kij w błocie, nie uzyskasz dużej przyczepności.Zdecydowanie powinieneś skupić się na znalezieniu osobowości dla swojej marki. Solidne porady dotyczące marketingu na Facebooku, które mogą pomóc każdemu

Jeśli Twoje posty są nudne, założą, że Twoja marka też jest nudna.

Cały czas trzeba zachować profesjonalizm, ale nadać firmie odrobinę blasku.Polub swoich klientów. Facebook to często społeczność wzajemna. Lubisz kogoś, zauważają cię, a potem lubią cię z powrotem. Nie czekaj, aż ktoś Cię odkryje. Poszukaj swojej grupy docelowej i zrób pierwszy krok, aby ją polubić. Dzięki temu uzyskasz wprowadzenie, którego potrzebujesz.Zadawaj pytania na swojej stronie na Facebooku. Aby dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach oraz o tym, co im się podoba, a czego nie, zadawaj pytania, aby zachęcić ich do mówienia. Zachęć ich do odpowiedzi, a nawet możesz wziąć udział w rozmowie. Im więcej skłonisz fanów do rozmowy, tym lepiej.Zachęcaj do dwustronnej komunikacji z klientami. Jeśli klient opublikuje świetne zdjęcie Twojego produktu lub usługi, udostępnij je wszystkim. Skorzystaj również z funkcji Odpowiedz, która jest wdrażana, aby odpowiadać bezpośrednio na poszczególne komentarze na podstawie indywidualnych potrzeb. Facebook umożliwia jednoczesną komunikację zarówno grupową, jak i indywidualną.Regularnie aktualizuj swój profil. Jeśli w Twojej firmie zaszły zmiany, powinieneś wprowadzić te zmiany w swoim profilu. Posiadanie strony z aktualnymi informacjami będzie pomocne dla Twoich fanów. Nawet jeśli nie masz nowych informacji, możesz zaktualizować układ strony swojego profilu, aby pokazać użytkownikom, że została ona zaktualizowana, i utrzymać ich zainteresowanie.Prawie każda firma mogłaby w dzisiejszych czasach skorzystać z impulsu marketingowego, a przy praktycznie zerowych kosztach ogólnych Facebook jest medium, do którego się wybiera. Mam nadzieję, że ten artykuł pozwoli Ci opanować sposoby „zaprzyjaźniania się” i gromadzenia szerokiego grona klientów. Im więcej wysiłku włożysz w swoją kampanię na Facebooku, tym większe będą nagrody dla Twojej firmy.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.