13 cze Korzystanie z poczty e-mail w celu skutecznego marketingu produktu
Świetnym sposobem na zdobycie większej liczby fanów dla swojej witryny lub witryn jest marketing za pośrednictwem poczty e-mail.
Możesz wysyłać e-maile do osób o aktualizacjach, które masz w swojej witrynie lub po prostu ogólne pozdrowienia. Jeśli chodzi o marketing e-mailowy, jest dużo, więc śmiało przeczytaj ten artykuł, aby zobaczyć, czego możesz się dowiedzieć na ten temat.Unikaj spamerskich technik sprzedaży, takich jak pilne wiadomości, których potrzebują, aby „Kup teraz!” Nie dotyczy Jest to bardzo powtarzalny sposób postępowania i możesz zostać uznany za spamera i stracić wielu klientów. Twoi subskrybenci są doświadczeni i wiedzą, że Twoim celem jest sprzedaż produktów, więc skup się na budowaniu stabilnej, profesjonalnej reputacji i relacji z nimi. Twoi klienci z pewnością to docenią i dzięki temu chętniej będą robić u Ciebie zakupy.Gdy masz swoich klientów, podaj swój adres e-mail podczas procesu rejestracji. Upewnij się, że masz widoczne wyraźne zastrzeżenie, że będziesz podejmować kampanie e-mail marketingowe. Postaraj się dać konsumentowi wskazówkę, jak często zamierzasz korzystać z jego adresów, aby nie był nieświadomy.Upewnij się, że uzyskałeś pozwolenie od dowolnego subskrybenta, zanim zdecydujesz się wysłać mu e-mail. Jeśli zaczniesz wysyłać spam, istnieje prawdopodobieństwo, że nie zostaniesz potraktowany poważnie. Niektórzy mogą tak bardzo nie lubić niechcianych wiadomości e-mail, że decydują się nie kupować od Ciebie ani z Tobą współpracować.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu.
Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo.
Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Opublikuj wersję swojego newslettera z grafiką i animacją na swojej stronie internetowej. Następnie wyślij swojej liście e-mailowej wersję biuletynu w postaci zwykłego tekstu z łączem do wersji internetowej. Dzięki temu Twoje e-maile będą na tyle proste, że nie zostaną przekierowane do folderu ze spamem, a także zachęcą klientów do odwiedzenia Twojej witryny.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Teraz, gdy już dużo przeczytałeś o e-mail marketingu, powinieneś czuć się pewniej, jak temat może pomóc Ci odnieść sukces. Chcesz zająć się tematem takim jak ten, myśląc pozytywnie, ponieważ kiedy to robisz i stosujesz wszystko, czego się nauczyłeś, sukces przychodzi z łatwością.
Sorry, the comment form is closed at this time.